Re: MCP, a MCP-T

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 21:46:14 MET

Użytkownik Desperado napisał:
> Hmm... na standardach tych ja sie niestety nie znam :(

Spróbuj skoczyć na stronę Microsoftu do działu z opisem funkcji Direct
Sound. Coś tam powinieneś znaleźć (kiedyś to przeglądałem, gdy chciałem
sprawdzić co obsługuje standard EAX1). Z drugiej strony wszystko co
obsługuje Live to nic więcej poza standardowe Direct Sound 3D + EAX2,
więc pewnie to przesterowanie też tam gdzieś powinno być.

> Chodzi o najzwyklejszy w świecie efekt przesterowania - z którego
> korzystałem w moim ś. p. Live :) Podłączałem gitarę elektr. i mogłem sobie
> porzępolić :) Oprócz tego Live miał np. Pitch Shifter, Echo itp itd.

A żeby mieć efekt przesterowania to nie wystarczy grać głośno? (Sorry,
nie znam się na tym. Ja gitar tylko słucham i nawet nie jestem wstanie
powiedzieć kiedy jest przesterowana, a kiedy nie.)

> NVidia chwali się jedynie czymś takim jak Occlusion and Obstruction, Near
> Field Effects, EAX2 and I3DL2 Reverb, Global Effects (Reverb, Chorus,
> Flanger etc) - w sumie nie wiadomo co się kryje pod tym "etc"...

Czyżbyś wiedział co kryje się za tym wszystkim przed "etc"???

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >