Brother HL-1250 - kaseta na papier

Autor: Marek Michalkiewicz (spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 22:11:41 MET

Witam.

Mam problem z drukarką Brother HL-1250, której czasem coś się nie
podoba przy pobieraniu papieru z kasety (nie przy podawaniu ręcznym) -
w efekcie od czasu do czasu wychodzi pusta strona i miga dioda Alarm.
Drukarka wydrukowała niewiele (około 3000 stron), więc usterka wynika
raczej z zestarzenia, a nie zużycia. Podejrzewam takie "coś" zwane
"separation pad" - jest to w wyjmowanej kasecie na papier. Serwis
woła 150 PLN za zajrzenie do drukarki, więc wolałbym wstępnie sam
zdiagnozować. Gdybym tak miał drugą taką samą kasetę na podmianę...

Czy ktoś w okolicach Trójmiasta ma taką drukarkę i może mi pomóc -
chwilowo zamienić się ze mną na kasety? Taka sama kaseta jest
w kilku modelach drukarek: HL-1030/1240/1250/1270 i chyba w nowszych
1230/1440 też. Wśród znajomych króluje HP, nikt nie ma Brother-a...

pozdrawiam
Marek
(spamtrap@ -> marekm@ i bez .invalid)