Re: MCP, a MCP-T

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 10:06:56 MET

> Nic poza tymi standardami nie ma. Przynajmniej NVidia się nie chwali.
> A co to jest to distortion (z ang. wypaczenie, ale to może się odnosić
> do każdej obróbki dźwięku) i czy tego nie ma w jakimś z tych standardów?

Hmm... na standardach tych ja sie niestety nie znam :(
Chodzi o najzwyklejszy w świecie efekt przesterowania - z którego
korzystałem w moim ś. p. Live :) Podłączałem gitarę elektr. i mogłem sobie
porzępolić :) Oprócz tego Live miał np. Pitch Shifter, Echo itp itd.

NVidia chwali się jedynie czymś takim jak Occlusion and Obstruction, Near
Field Effects, EAX2 and I3DL2 Reverb, Global Effects (Reverb, Chorus,
Flanger etc) - w sumie nie wiadomo co się kryje pod tym "etc"...

Pozdrowienia

Desperado