Re: SB Audigy PLayer + sluchawki

Autor: Igor (eagor_at_nospam.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 21:51:10 MET

Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał w wiadomości
> a podlaczales zamiast tych glosnikow sluchawki ??? Bo jezeli to klasyczne
> wyjscie line-out to niestety nic z tego nie bedzie ... w takim przypadku
> potrzebny dodatkowy wzmacniacz sluchawkowy ktory mozna podlaczyc do
jednego
> wyjscia na karcie razem z tymi glosnikami ...

To jest klasyczne wyjscie line-out. Ale ja sie w miedzyczasie doksztalcilem
w archiwum creative.products.sound_blaster.audigy i okazuje sie, ze te linie
trzeba podzielic, co juz uczynilem nabywszy spliterek do malego jacka. Teraz
wszystko hula, a jak sie bawie w VoIP musze tylko powera na wooferze
pstryknac, dokladnie jak marzylem.

Pozdro

Igor