LG biora kase za naprawe gwarancyjna

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 13:59:14 MET

jakies 2-3 tygodnie temu oddalem niesprawna nagrywarke LG GCE 8240B do
serwisu. byla na 100% nie sprawna, bo sprawdzalem na roznych plytach, nawet
na RW i nagrywala tak jakby 1/3 plyty (tak wygladala plyta od spodu) gdy
chcialem nagrac 700MB. plyty byly nie do odczytu. zanioslem ja wiec, pan,
ktory przyjmowal sprzet kazal mi wypelnic formularz (imie, nazwisko, adres,
NIP) i powiedzial ze jak sprzet bedzie sprawny to policza sobie za
konserwacje i czyszczenie. wczoraj przywiozl mi sprzet kurier, i zazyczyl
sobie chyba 20-30 zl (nie odbieralem jej osobiscie).W karcie gwarancyjnej
napisali "sprzet sprawny. usluga platna". Tak wiec, jak widac LG bezprawnie
pobiera oplate (KRADNIE) za naprawe gwarancyjna. nagrywarka jest sprawna,
ale za co ta kasa? Uwazajcie.
pozdro, tequila

--
 020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
            ppp/ppp