Re: jaki zasialcz?

Autor: nissanmicra_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:05:38 MET

lord <lord_pander_at_wp.pl> napisał(a):
> ostatnio sie starsznie ,zauwazylem, kazdy interesuje jaki kupic zasilacz !!?
> ale majac 4 urzadzenia nie ma co panikowac ze kurde zaraz trzeba 500 wat
> miec poza tym na kazdym urzadzeniu jest podana wartosc (wat) jaka ono
> pobiera (ampery i wolty sa podawane najczesciej) wiec nie ma problemu zebys
> sobie policzyc ile co ciagnie

Z ta moca to roznie bywa. Ja mam zasilacz Codegen 300 W, 2 HDD, DVD, CDRW, a
procesor to Athlon 1333. Teoretycznie zasilacz powinien wystarczyc na taki
zestaw. W praktyce napiecia spadaja do bardzo niskich wartosci, ponizej
tolerancji i np. staje mi HDD, albo nagrywarka nie potrafi zapisac plytki
CDRW...
W zwiazku z tym postanowilem kupic cos markowego - zamowilem Chieftec 360W...

Pozdrawiam

Benito