Re: LG biora kase za naprawe gwarancyjna

Autor: Piotr Czerewko (petec_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 14:48:58 MET


Użytkownik Tequila napisał:
> jakies 2-3 tygodnie temu oddalem niesprawna nagrywarke LG GCE 8240B do
> serwisu. byla na 100% nie sprawna, bo sprawdzalem na roznych plytach, nawet
> na RW i nagrywala tak jakby 1/3 plyty (tak wygladala plyta od spodu) gdy
> chcialem nagrac 700MB. plyty byly nie do odczytu. zanioslem ja wiec, pan,
> ktory przyjmowal sprzet kazal mi wypelnic formularz (imie, nazwisko, adres,
> NIP) i powiedzial ze jak sprzet bedzie sprawny to policza sobie za
> konserwacje i czyszczenie. wczoraj przywiozl mi sprzet kurier, i zazyczyl
> sobie chyba 20-30 zl (nie odbieralem jej osobiscie).W karcie gwarancyjnej
> napisali "sprzet sprawny. usluga platna". Tak wiec, jak widac LG bezprawnie
> pobiera oplate (KRADNIE) za naprawe gwarancyjna. nagrywarka jest sprawna,
> ale za co ta kasa? Uwazajcie.

zwróć się z zapytaniem bezpośrednio do przedstawicielstwa LG. z
serwisami rożnie bywa...

pozdr,
Piotrek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:20:04 MET DST