Re: LG biora kase za naprawe gwarancyjna

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 15:35:37 MET


Użytkownik "Tequila" <pasko_at_konto.pl> napisał w wiadomości
news:b2as30$vig$1_at_sklad.atcom.net.pl...
> jakies 2-3 tygodnie temu oddalem niesprawna nagrywarke LG GCE 8240B do
> serwisu. byla na 100% nie sprawna, bo sprawdzalem na roznych plytach,
nawet
> na RW i nagrywala tak jakby 1/3 plyty (tak wygladala plyta od spodu) gdy
> chcialem nagrac 700MB. plyty byly nie do odczytu. zanioslem ja wiec, pan,
> ktory przyjmowal sprzet kazal mi wypelnic formularz (imie, nazwisko,
adres,
> NIP) i powiedzial ze jak sprzet bedzie sprawny to policza sobie za
> konserwacje i czyszczenie. wczoraj przywiozl mi sprzet kurier, i zazyczyl
> sobie chyba 20-30 zl (nie odbieralem jej osobiscie).W karcie gwarancyjnej
> napisali "sprzet sprawny. usluga platna". Tak wiec, jak widac LG
bezprawnie
> pobiera oplate (KRADNIE) za naprawe gwarancyjna. nagrywarka jest sprawna,
> ale za co ta kasa? Uwazajcie.
> pozdro, tequila
>
wygląda na to, że nie chcieli opłaty za naprawienie tej nagrywarki, tylko
że uznali, że jest ona sprawna i dlatego należy się coś w rodzaju kary za
niepotrzebną fatygę.
Ustąpiły wady?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:20:07 MET DST