Re: Myszka optyczna

Autor: -DraconuS- (draconus_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 14:49:52 MET

Yaa

GB wrote:
> Troche NTG.

Hmm - sorry jesli tak; nie wiedzialem. Ale czemu myszki to NTG na
'pececie'?

> Do gejmingu z optycznych to nadaja sie raczej tylko Logitech seria MX
> Optical Mouse (mam MX300 chodzi bez zarzutu w Q3) oraz MS IntelliMouse
> Explorer 3.0. Zachwalany przez niektorych Logitech Dual Optical gubi sie
> czasem przy szybszych ruchach w Q3.

No bez jaj - skoro porzadnie gralem tyle lat na kulkowej za 35zl to nie
wydam teraz 200zl na optyka!

> Z tego co slyszalem opisany przez Ciebie problem jest czesto spotykany przy
> korzystaniu z tanszych myszek optycznych.

Ale pisalem, ze juz jest OK - kwestia podkladki. Oczywiscie testy w q3
juz zrobilem i powiem, ze sie sprawuje :D Nie czuje jakiejs wielkiej
roznicy w porownaniu do mojej poprzedniej kulki, ale przynajmniej juz
nie zmagam sie ze starym mikrostykiem w przycisku, czy 'zlosliwoscia'
jednej z rolek ;)

> Ja na Twoim miejscu za ta kase kupilbym klulkowego Logitech Pilota albo
> uzbieral na MS IE 3.0 (ok 130PLN)...

Stary... teraz mowisz? ;)
Serio: slyszalem o tych super-myszkach do gier, ale ja nigdy nie
przesadzalem z tym. Wprawna reka, dobry sprzet i gra sie dobrze. W koncu
to Logitech a nie A4...
Dzieki za odp.

--
Maciej aka -DraconuS- .. Wroclaw .. GG#501084
(.) (.) .:Quake III Arena nightmare player