Re: Myszka optyczna

Autor: GB (gb_at_nospam.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 15:07:32 MET

Użytkownik "-DraconuS-" <draconus_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Yaa

> Hmm - sorry jesli tak; nie wiedzialem. Ale czemu myszki to NTG na
> 'pececie'?

Mysle ze bardziej odpowiednia grupa bylalby pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
skoro mowa o myszce do grania...

> No bez jaj - skoro porzadnie gralem tyle lat na kulkowej za 35zl to nie
> wydam teraz 200zl na optyka!

Rozumiem Cie, ale chodzi mi o to, ze lepiej juz kupic kulkowa Logitech Pilot
za 50zl niz sredniej jakosci myszke optyczna za 70 zl. Oczywiscie mowie o
zakupie pod katem grania, szczegolnie fpp gdzie myszka jest bardzo wazna i
glownie od niej zalezy Twoje zycie :)
Dla mnie 200 PLN na MX300 to byl spory wydatek ale nie zaluje. Chociaz
gdybym byl praworeczny to pewnie wybralbym IE3.0 za 130 PLN...

> Ale pisalem, ze juz jest OK - kwestia podkladki. Oczywiscie testy w q3
> juz zrobilem i powiem, ze sie sprawuje :D Nie czuje jakiejs wielkiej
> roznicy w porownaniu do mojej poprzedniej kulki, ale przynajmniej juz
> nie zmagam sie ze starym mikrostykiem w przycisku, czy 'zlosliwoscia'
> jednej z rolek ;)

Racja, jedna z najwiekszych zalet optykow jest to ze sie nie brudza i nie
trzeba co kilka dni czyscic rolek :)

[..]
> Dzieki za odp.

Nie ma sprawy.