Re: Myszka optyczna

Autor: GB (gb_at_nospam.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 14:17:00 MET

Użytkownik "-DraconuS-" <draconus_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Yaa
>
> Kupilem sobie ostatnio tego gryzonia:
> http://www.sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MY___LOGIB69PS2USB
> - Logitech Optical B69 PS/2|USB -
> Jakowoz jest to moje pierwsze doswiadczenie z myszkami optycznymi, a
> duzo dobrego slyszalem o rozwiazaniu optic+kabel, zwl. dla graczy (vide
> sig ;) to mam pytanie czy to normalne zachowanie.

Troche NTG.
Do gejmingu z optycznych to nadaja sie raczej tylko Logitech seria MX
Optical Mouse (mam MX300 chodzi bez zarzutu w Q3) oraz MS IntelliMouse
Explorer 3.0. Zachwalany przez niektorych Logitech Dual Optical gubi sie
czasem przy szybszych ruchach w Q3.
Z tego co slyszalem opisany przez Ciebie problem jest czesto spotykany przy
korzystaniu z tanszych myszek optycznych.
Ja na Twoim miejscu za ta kase kupilbym klulkowego Logitech Pilota albo
uzbieral na MS IE 3.0 (ok 130PLN)...

Pozdro
GB