Re: Myszka optyczna

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 19:45:34 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 10 Feb 2003 14:49:52 +0100
is the real date, -DraconuS- <draconus_at_o2.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>No bez jaj - skoro porzadnie gralem tyle lat na kulkowej za 35zl to nie
>wydam teraz 200zl na optyka!

Warto, stary, naprawde warto... Ja sobie na kulkowych myszkach
rozwalilem nadgarstek, a mialem rozne, z Logitechem wlacznie. Jeden
szajs. Czy to firma FikuMiki, czy Logitech, czy A4, kazda myszka z
kulka brudzi sie i zacina.

>Stary... teraz mowisz? ;)
>Serio: slyszalem o tych super-myszkach do gier, ale ja nigdy nie
>przesadzalem z tym. Wprawna reka, dobry sprzet i gra sie dobrze. W koncu
>to Logitech a nie A4...

Mam Intellimouse Optical i jest to jedyna rzecz noszaca logo M$, na
ktora nie dam zlego slowa powiedziec. Komfort pracy jest absolutnie
nieporownywalny z zadna kulkowa myszka. Pracuje z nia dwa lata i
absolutnie nic sie z nia nie dzieje. Cudo. W sumie nie mialem zamiaru
jej kupowac, po prostu przyszla do sklepu z promocyjnym Officem.
Wzialem ja do domu, zeby zobaczyc, "co to za szajs", no i pod koniec
miesiaca moja wyplata byla mniejsza o 200 zl (tyle wtedy kosztowala),
a klient dostal soft bez bonusu :-)) Absolutnie nie zaluje :-))) Tylko
teraz jak gdzies musze popracowac z kulkowa mysza, to leca kurwy.

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.