Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: Andrzej (kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 20:23:29 MET

Piotr ne wrote:
> To chyba zależy od laptopa. Tutaj:
> http://www.driverforum.com/harddrive3/1544.html
> jest coś o ThinkPad-ach. Podobno zabezpieczenie jest tak skuteczne,
> że dysk można wyrzucić. Ostrzegają też przed instalowaniem innego
> dysku - również zostanie zablokowany (?)
a nie wytarczy podlaczyc dysk pod zwyklego 'peceta'
i tam wyszyscic cala jego zawartosc?
wogule jak jest mozliwe zabezpieczenie dysku?
nie wyobrazam sobie tego a moze ja ciemny taki?;)
(no chyba ze jakis bootmanager)
a nie wystarczy wymazac cmos w laptopie
i wymazac calej zawartosci dysku?
jak nie dziala na tych laptopach to wykombinuj jakis
zabytkowy i na nim wymaz cala zawartosc
ostatecznie zawsze mozna sformatowac dysk niskopoziomowo

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'