Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: Piotr ne (piotrn12e_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 19:40:04 MET

jarek napisał:

>Mam hasło na HDD. W momencie jak odpalam laptopa pojawia się
>komunikat żeby podać hasło. Dysk kupiłem na Allegro, niestety
>okazało się , że jest zabezpieczony.

To chyba zależy od laptopa. Tutaj:
http://www.driverforum.com/harddrive3/1544.html
jest coś o ThinkPad-ach. Podobno zabezpieczenie jest tak skuteczne,
że dysk można wyrzucić. Ostrzegają też przed instalowaniem innego
dysku - również zostanie zablokowany (?)

Jest firma, która czasem radzi sobie z takimi zabezpieczeniami:
http://www.datarecoverybc.com/
Większość zleceń wykonują za mniej niż 350$ :-)

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr