Re: mam zabezpieczony HDD- hasłem !!!!

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 20:36:29 MET

Użytkownik "Andrzej" <kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net> napisał w
wiadomości news:3E5E65B1.7F5E3276_at_REMOVE-THISastercity.net

> a nie wytarczy podlaczyc dysk pod zwyklego 'peceta'
> i tam wyszyscic cala jego zawartosc?
> wogule jak jest mozliwe zabezpieczenie dysku?
> nie wyobrazam sobie tego a moze ja ciemny taki?;)
> [.............................]

Nie, nie wystarczy. Nawet podmiana całej elektroniki
nic nie daje. Jeśli dysk na gwarancji - do wymiany,
jeśli sprzedający na Allegro nie poinformował o tym
przed sprzedażą - wada ukryta dyskwalifikująca
towar.
Tego hasła nie założył sprzedający, ono się
"samo" założyło i zdarza się to w HDD IBM'a.
Dysk jest do wyrzucenia.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Jak długo trwa minuta, zależy od tego po której
 stronie drzwi toalety się znajdujesz."