Re: P4 vs Athlon XP

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 20:25:40 MET

Użytkownik "Żurek" <darzur_at_skasuj_to.box43.pl> napisał w
wiadomości news:Xns932FBD311AC0darzurbox43pl_at_127.0.0.1

> To jasne.
I tego nie kwestionuje

> A to bzdura!!
Niestety musze skomentowac ten zarzut.
Niestety moja uwaga co do stabilnosci "nie Inteli" to fakt
a nie "bzdura" - dopiero ostatnio sytuacja w tym wzgledzie
zaczyna sie na korzysc zmieniac dzieki "inwzaji" SISa oraz
wejsciu na rynek chipset'ow nVidii - co spowodowalo wzrost
konkurencji i podniesienie jakosci produkowanych chipsetow.

Takie VIA nigdy nie grzeszylo jakoscia, od "prehistorii"
poczawszy, choc ostatnie wynalazki juz sa dla mnie w miare
akceptowalne.

Nie napiszesz ze VIA nie mialo problemow z prawidlowa
obsluga AGP (i to w paru chipsetach w roznych okresach,
czesto przy okazji wprowadzania nowej wersji AGP), ze
nie bylo problemu z przeklamaniami danych przy
kopiowaniu duzych plikow, ze nie trzeba bylo w pewnych
okolicznosciach uzywac Via latency patch, ze chipsety
VIA prawidlowo wspieraja instrukcje procesora HLT, itd.

Jesli to co opisalem powyzej twoim zdaniem nie miesci
sie pod pojeciem "jakosc/stabilnosc" i problemu "nie ma"
to dalsza dyskusja jest erhm bezcelowa.

> Pozdrufka :)
Wzajemnie

--