Re: P4 vs Athlon XP

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 21:45:42 MET

Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:

> Niestety musze skomentowac ten zarzut.
> Niestety moja uwaga co do stabilnosci "nie Inteli" to fakt
> a nie "bzdura" - dopiero ostatnio sytuacja w tym wzgledzie
> zaczyna sie na korzysc zmieniac dzieki "inwzaji" SISa

O tak szczegolnie, ze wyszly super hiper stabilne plyty na chipsecie
SiS735 :D

> wejsciu na rynek chipset'ow nVidii

nVidia weszla juz na ten rynek rok temu ale ich chipset byl zbyt
"egzotyczny" i strasznie niedoceniony zbaczymy co bedzie teraz.

> - co spowodowalo wzrost konkurencji i podniesienie jakosci
> produkowanych chipsetow.

NIe zapominaj o chipsetach AMD :)

> nie bylo problemu z przeklamaniami danych przy
> kopiowaniu duzych plikow, ze nie trzeba bylo w pewnych
> okolicznosciach uzywac Via latency patch,

To akurat nie wina VIA, kiepso u Ciebie s historii :) Blad byl w
biosach i zrobili go sami producenci plyt bo wprowadzili poprawki zeby
Live nie trzeszczal (a to wina badziewnych sterow Creativa :). Biosy z
ta "latka" ladnie chodzily razem z mostkiem 686a ale z 686b juz nie
chcialy :/ Trzeba bylo albo zaczekac na poprawke w biosie producenta
plyty glownej albo wgrac patch, niczemu nei winnej w tym przypadku
firmy VIA.

> Jesli to co opisalem powyzej twoim zdaniem nie miesci
> sie pod pojeciem "jakosc/stabilnosc" i problemu "nie ma"
> to dalsza dyskusja jest erhm bezcelowa.

Jak juz napisalem w innym watku trzeba wiedziec o czym sie pisze... nikt
Ci nie kaze uzywac chipsetow VIA... i co do tego maja procesory AMD?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"