Re: P4 vs Athlon XP

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 22:11:09 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Maciej "AbrahaM" Piotrowski naskrobał(-
a):

> Nie napiszesz ze VIA nie mialo problemow z prawidlowa
> obsluga AGP (i to w paru chipsetach w roznych okresach,
> czesto przy okazji wprowadzania nowej wersji AGP), ze
> nie bylo problemu z przeklamaniami danych przy
> kopiowaniu duzych plikow, ze nie trzeba bylo w pewnych
> okolicznosciach uzywac Via latency patch, ze chipsety
> VIA prawidlowo wspieraja instrukcje procesora HLT, itd.

Nie napiszę że nie miało, ale napiszę że nie ma. Od roku używam KT333 i
jakoś jak do tej pory nie uświadczyłem z tym chipsetem żadnych problemów.
Komp pomimo tego że jest mocno podkręcony chodzi stabilnie i jeszcze
nigdy mi się nie zawiesił. Tak więc uważam, że KT333 jest chipsetem
stabilnym natomiast nie wiem co rozumiesz pod pojeciem jakość. Dla mnie
to brak jakichkolwiek problemów i w tym kontekście mogę uznać ten chipset
za chipset wysokiej jakości. Na dzień dzisiejszy to chyba jeden z dwóch
możliwych do kupienia chipsetów VIA dla AMD (oprócz KT400) więc nadal nie
rozumiem o co chodziło Ci z tą kiepską jakością.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288