Wyciszanie kompa

Autor: wezt (makus_at_pf.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 12:31:22 MET

Pragne nowy komuter,ktory chce kupic CALKOWICIE wyciszyc.
Mam do Was pare pytan:

1)czy mozna w Polsce w sklepach lub w inecie kupic zasilacz bez wentyla
tylko z samym radiatorem??
Czy taki zasilacz bedzie wtedy zupelnie bezglosny?-nie znam sie na technice
i nie wiem czy zasilacz wydaje sam jakies buczenie??

2)czy Zalman na procku puszczony na najwolniejsze obroty bedzie
nieslyszalny(yen pioropusz;-)) czy moze zastosowac jakies inne chlodzenie-np
wodne ale na tym sie kompletnie nie znam-moze cos mi polecicie.Ze swojej
strony dodam,ze Zalmanka bym wolal ale czy go nie bedzie slychac

3)jaki pojemny (tak ok 120GB)i szybki a zarazem bezglosny dysk kupic.Znajomi
polecaja BV 120GB 8MB cache tylko czy jest on cichy i duzo szyszy niz wersja
2MB,ktora jest duuuzo tansza

4)Na grafe zaloze zalmana

Tak wiec to wszystko-bardzo prosze o konstruktywne rady i pomoc w zlozeniu
bezglosnego kompa.Moze sa jakies sklepy w necie gdzie moglbym to wszystko
razem kupic???Pozdrawiam!!