Re: Wyciszanie kompa

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 13:01:52 MET

Płyty ASUS mają zwykle regulację obrotów wentylatora (oznaczenie
Q-FAN).
Mam płytę A7V333 i wentylatora na procesorze praktycznie nie słychać
(BOX).
Bezpośrednioo po właczeniu jest głośny, potem cichnie.
W momencie gdy zapuszczę jakąś ciężką pracę dla procka (np. kodowanie
Video) wyraźnie słychać moment wzrostu obrotów wentylatora.
Karta Radeon 8500 raczej nie słychać wiatraka.
Nad zasilaczem pracuję...
Józef