Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 11:50:55 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> napisal mniej wiecej Tue, 25 Feb 2003 08:29:24
+0000 (UTC) (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>A nakladka? :)

A co to znaczy że w panelu sterowania nie ma regulacji kontrastu?
W karcie za 300$?
Ostatnia moja karta która tego nie miała to było VGA mono nieznanej
firmy. Potem byle S3 miało taką regulację wszystkiego że hej.

>??
>NIe rozumiem w czym problem przeciez jest klawisz z ustawieniami
>domyslnymi.

A ja nie chcę wracać do wartości domyślnych bo się przy nich nie da
pracować tylko wiedzieć jaką wartość sobie właśnie ustawiłem
i wrócić do takiej właśnie wartości jak sobie coś rozreguluję.

>Fatalny dlatego, ze sie monitor na chwile wylacza?
>LOL :)

A dlatego. Uważasz że rozmagnesowywanie kineskopu czasem co
kilkadziesiąt sekund to dobra rozrywka?

>U Ciebie... a mialy byc obiektywne :)

Przy TNT i GF2MX jakoś działały bez problemów.
To znaczy że drivery do kart nVidii są dziadowskie a u mnie działały
przez przypadek?

>No to juz problem Twojego systemu operacyjnego bo mi dziala bez problemu
>:P

Przy TNT i GF2MX jakoś wszystkie nakładki działały bez problemów
na każdym systemie jaki miałem bez przeinstalowywania od nowa
co trzeba robić po zakupie ATI.

>Skonfiguruj pozadnie swoj system operacyjny ;)

To i tak jeszcze rozsądna rada bo sporo ludzi poleca zmianę płyty
głownej, monitora (tak mi doradzano pół roku temu na grupie) albo
zasilacza żeby byle jaka karta ATI działała poprawnie.
"Skonfiguruj porządnie" przynajmniej nie doprowadza do wyrzucania
pieniędzy w błoto ;)

>Przyczepic sie mogles do tylu rzeczy a Ty mi tu takimi pierdolami glowe
>zawracasz :)

To nie są pierdoły. Jak firma olewa kalibrację kolorów a poświęca
połowę miejsca w panelu sterowania na obracanie obrazu co 90 stopni,
antyaliasing i inne nikomu niepotrzebne dziady, jak z każdymi
driverami pewien procent oprogramowania nie chce działać, jak mam
przeinstalowywać system bo wyszły nowe drivery to dla mnie to
dyskwalifikuje kartę jako sprzęt do pracy.

Jak ktoś jest wyznawcą ATI to niech sobie będzie. Ja to przeszedłem,
dziękuję bardzo za takie atrakcje. Od kiedy zobaczyłem u ludzi GF3 i
GF4 Creative'a i ASUSa to opowiadania o cudownym obrazie Radeonów
traktuję jak szkodliwe plotki. A jak ktoś miał do czynienia z
firmowymi driverami i użytkami ASUS-a to każdego użytkownika ATI po
prostu wyśmieje. Zwłaszcza jak się dowie że nie ma On-screen panel w
grach.
Ja już nikomu żadnej karty na ATI nie polecę chyba że ktoś od razu
zdeklaruje się że jest masochistą.

Pozdrawiam

oVo