Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:19:18 MET

oVo wrote:

> A co to znaczy że w panelu sterowania nie ma regulacji kontrastu?
> W karcie za 300$?

Grrr... Zakladka "nakladaka" w panelu kontrolnym :)

> A ja nie chcę wracać do wartości domyślnych bo się przy nich nie da
> pracować tylko wiedzieć jaką wartość sobie właśnie ustawiłem
> i wrócić do takiej właśnie wartości jak sobie coś rozreguluję.

Eeee... to juz zupelnie nie kumam przeciez masz suwaki i liczby przy nich
:|

> A dlatego. Uważasz że rozmagnesowywanie kineskopu czasem co
> kilkadziesiąt sekund to dobra rozrywka?

A co to za problem?

> Przy TNT i GF2MX jakoś działały bez problemów.

MI tez :) Przy R8500 tez dzialaja :)

> Przy TNT i GF2MX jakoś wszystkie nakładki działały bez problemów
> na każdym systemie jaki miałem bez przeinstalowywania od nowa
> co trzeba robić po zakupie ATI.

Trzeba bo po sterach nVidii zostaja smieci mozna uzyc DetonatorDestroyer.

> To i tak jeszcze rozsądna rada

No jan ie widze innego wyjscia skoro mi Rage3D dziala bez problemu to
musisz miec cos nawalone w rejestrach i *.dll :/

> bo sporo ludzi poleca zmianę płyty głownej,

A bo byl problem przy wczesnych biosach w R8500 z plytami na VIA. ja mam
iBX to moze dlatego nie mam problemow ;)

> monitora (tak mi doradzano pół roku temu na grupie)

Ano cos bylo, ze zdazaja sie problemy w kompatybilnosci monitory vs R8500.

> albo zasilacza żeby byle jaka karta ATI działała poprawnie.

Atam nie przesadzaj, R8500 potrzebuje stabilnego zasilacza, ale znowu GF4
Tixxx tez nie pracuja bez problemowa na kiepskich zasilaczach. Niesty
wspolczesne k. graficzne potrzebuja dobrych zasilaczy :|

> "Skonfiguruj porządnie" przynajmniej nie doprowadza do wyrzucania
> pieniędzy w błoto ;)

Ano :)

> To nie są pierdoły. Jak firma olewa kalibrację kolorów a poświęca
> połowę miejsca w panelu sterowania na obracanie obrazu co 90 stopni,
> antyaliasing i inne nikomu niepotrzebne dziady,

Marketing, niestey trzeba sie z tym pogodzic. A do kolorow masz ustawienia
wiec ndal nie wiem w czym problem.

> driverami pewien procent oprogramowania nie chce działać,

Przesadzasz.

> przeinstalowywać system bo wyszły nowe drivery to dla mnie to
> dyskwalifikuje kartę jako sprzęt do pracy.

Reinstalowac nie trzeba wystarczy wywalic stare sterowniki i pokasowac
wpisy w rejestrach, niestey uninstal sterow ATi jest kiepski.

> Jak ktoś jest wyznawcą ATI to niech sobie będzie.

W tej chwili mam ATi i mimo tego, ze wszystko mi dziala i mam swietny
obraz 2D/3D/TV to daleki jestem od stwierdzen, ze stery czy
wspolpraca z plytami jest dopracowana.

> dziękuję bardzo za takie atrakcje. Od kiedy zobaczyłem u ludzi GF3 i
> GF4 Creative'a i ASUSa to opowiadania o cudownym obrazie Radeonów
> traktuję jak szkodliwe plotki.

Prawda, juz kilka postow wyzej napisalem jak to jest z obrazem w Radeonach
i GF.

> Ja już nikomu żadnej karty na ATI nie polecę chyba że ktoś od razu
> zdeklaruje się że jest masochistą.

Troche malo profesjonalne tak zrazac sie po jedny produkcie ale to Twoja
sprawa ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"