Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 09:29:24 MET

oVo wrote:

> Brak regulacji kontrastu,

A nakladka? :)

> fatalnie zrobiona regulacja gammy, w ogóle
> nie wiadomo jaka wartość czego jest ustawiona - pokręcisz i nie ma
> szansy powrotu do poprzedniej wartości.

??
NIe rozumiem w czym problem przeciez jest klawisz z ustawieniami
domyslnymi.

> Fatalnie zrobione schematy ustawień, jak wybieram inny schemat w panelu
> ATI to nie wiem dlaczego monitor wyłącza się i za moment dopiero włącza
> z powrotem z nowymi ustawieniami.

Fatalny dlatego, ze sie monitor na chwile wylacza?
LOL :)

> Żaden tweaker pod ATI nie działa u mnie prawidłowo.

U Ciebie... a mialy byc obiektywne :)

> Zainstaluję takiego R3DTweak to po wejściu do ustawień ekranu
> wywala mi błąd w jakimś module *.CPL i nie idzie zmienić żadnych
> ustawień.

No to juz problem Twojego systemu operacyjnego bo mi dziala bez problemu
:P

> Miałem nadzieję że PowerStrip wszystko załatwi ale on też głupieje -
> po włączeniu dowolnej aplikacji cuda się dzieją z kontrastem.
> Nie pamiętam żebym miał kiedyś takie jaja z oprogramowaniem do
> czegokolwiek.

Skonfiguruj pozadnie swoj system operacyjny ;)

Przyczepic sie mogles do tylu rzeczy a Ty mi tu takimi pierdolami glowe
zawracasz :) Mozna bylo sie przyczepic do odswiezania, choc juz nie trzeba
wymuszac odswiezania, zadnym tweakerem bo mozna to zrobic w zkladace z
monitorem. Mozna sie bylo przyczepic do kiepskiego uninstala sterow ATI po
ktorym trzeba jeszcze wyczyscic rejestry i katalogi. Kwestia kompatybilosc
w grach to niesty w wiekszej czesci zasluga sinika gier. Chyba jeszcze nie
rozwiazany problem z infinite loop (choc mnie osobiscie nigdy nei dotyczyl
;) Jesli chodzi o R8500 to pozno dorobil sie dobre biosa itp... itd... :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"