Re: Jaką grafikę GF4MX, Radeon 9000 czy 9100?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 11:54:04 MET

Damian K. napisał(a):

> Te którego kolega wymieniał to cena waha się w granicach 250zł. A
> może by tak jakąś obudowę z HuntKeyem. Są "dosyć" tanie a HuntKey
> to już nie jest zasilacz typu. Codegen.
> Zasilacze HuntKey montuje w swoich obódowach ModeCom (ale tylko w
> tych droższych).

w prostation, która własnie zamierzam kupić. Ale UWAGA! Producent
(modecom.pl) nie podaje producenta zasilacza, jedynie "bardzo dobry
zasilacz". Te opisy sa póxniej kopiowane przez inne sklepy i właściwie
przez to nie sa az tak popularne. Poza tym z danych kilku sklepów wiem,
ż edo nich te obudowy trafiają z zasilaczem FEEL - więc trzeba
konkretnie sie dowiadywac co w danych egzemplarzu siedzi. Jak tylko
przysla mi ta obudowę to ja obfotografuje i wrzuce gdzies w sieć - dla
zainteresowanych.

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800