Re: Płyta główna ASRock

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 08:51:57 MET

> Caly czas mowisz MOZE. W tej chwili bardzo dobra i to jest dla mnie
> najwazniejsze. Ktos sie pyta co kupic w tej chwili a nie co kupic za 3
> miesiace czy 6 miesiecy.

Wiesz , ECS K7S5a popsuł sie bardzo szybko. Firma szybko wprowadziła rev.
"1" i czar tej płyty tez prysł. Być może to może być nawet kwestia tygodni
Poprosty to nowość a firma dopiero pracuje nad swoją marką , wieć może być
dobzre ..

> Powyzszy przypadek bynajmniej nie jest wyssany z palca. Jest to bardzo
> czesta praktyka w przypadku duzych firm o bardzo dobrej marce i IMHO w
> przypadku Asus'a jest tak samo. Bedac tak duzym producentem, za
> przeproszeniem trzeba byc idiotą, żeby nie wykorzystać takiej możliwości a
> nie sądzę aby w zarządzie Asusa zasiadały półgłówki.

Asus się wyparł współpracy z Asrockiem (technologicznego). Asus nigdy nie
miał w ofercie odpowiedników płyt Asrocka. Pisano wiele razy o tym na
inteencie na powaznych serwisach.
Był oficjalny list firmy Asus.
Ale widac ludzie w to nie wierzą bo nie chcą ...
Wola żyć w błogiej nieświadomosci , bo to dla nich jest lepsze ...
Raz zasłyszany mit , trwa niczym legenda ...

> patrz wyżej :-)

Nie ma sensu. Asrock to nowa firma i nic to nie zmienia.
Dla ECS płyty też produkuje Mekury i kilka innych firm i różnica w jakości
istnieje , a niby powinny być to takie same płyty ...

> również patrz wyżej.

Nie ma sensu ;)

> serwis na 100% jest ten sam. Wyślij maila na support ASRocka to zobaczysz
> jakiego Ip przyjdzie :-)))))

Bo mają wpsólny marketing.
Tak samo podobno w halach Tonsila był (jest) oddział Pionnera ...
Ale to były dwie niezalezne frmy , tyle że działajace w tych samych halach

> jeszcze raz patrz wyżej.

na co ?
na jakiś list , a raczej bajeczkę ;)

> nie do końca prawda. Widzisz jeśli Asus kosztowałby 300 zł to już niebyłby
> Asus. Pewne towary ludzie podświadomie wolą kupić droższe ale to już jest
> dyskusja na inny temat.

A ja myślę że tak jest ...

Np. Monitory.
Kiedys widziłęm w cennikach Samsung OEM - moniotry firmy "opal" i jescze
kilka takich "kwiatków".
Normlanie nikt by nie kupił takiego monitora , ale jeśli jest to Samsung to
człowiek do takiego zakupu inaczej podejdzie już ...

> Nie zgadzam sie, uogolniasz moja wypowiedz. Dotyczyla ona wylacznie plyt
> ASRock (konkretnie K7VT2) natomiast nie kazdego produktu na rynku.

OK

> Dyskutejemy o chwili obecnej. Przyszlosc zostawmy innym :-)))

To może trzeba to zawsze pisać ?
Bo z ECSem K7S5A tez tak było. Był zachwalany , ludzie kupowali a producent
spoczął na laurach i obnizył jakość produkcji i zamsiast płyt "perełek"
zaczeły wychodzić nieudane buble ..
A ludzie je nadal kupowali bo żyli w niebłogiej świadomosci że to dobry
zakup bo dostawał dobre opinie ...

> Po to wlasnie jest ta grupa, aby udzielic porad takich np. ze 512 SDR daje
> lepsze efekty niz 256 DDR.

Albo kupic odrazu 512MB DDR ;) I nie bawić się w SDR ;)
Różnica nie jest duża (dopłata) a zysk będzie ...

> Czasami tak, czasami nie. Zalezy od wykorzystania.

W grach jest i to spory ;) W obróbce video także :)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///