Re: Płyta główna ASRock

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 18:25:47 MET

A ja mam male ptanko (bo wiele razy poruszany jest temat ECS i wersji
plyty), moze troche odbiegajace od watku, dlatego prosilbym o odpowiedz na
priv:
Co jest z tymi wersjami ECS (K7S5A)? Mam ta plyte, rev. 1.0 i smiga mi na
prawde w porzadku. Mialem juz w niej SDR, DDR, Durona (8x100 na 6,5x133),
teraz mam Athlona 1700+ - nie widze problemow. Dodam ze uzywam Soundblastera
128 a czytalem gdzies ze cos z dzwiekiem jest nie tak w ECS, ale tego nie
sprawdzalem, bo gdy mialem Durona to go krecilem na magistrale 133 i wogole
mialem manie wydajnosci wiec zalozylem karte na PCI zaeby mi AC nie obciazal
procka :) Zasilacz mam jakis noname - kupiony za 15 zl i naprawiony przeze
mnie - nawet nie wiem jakiej mocy ale podejrzewam ze 230 W bo wyglada na
staroc W kazdym badz razie dmucha bardzo cieplym powietrzem (mam Maxtora
40GB 5400, Gf2Ti, 2 sieciowki, karte TV i Sounblastera, nagrywarke LG i
jeszcze podlaczony wyswietlacz LCD na LPT - konfiguracja dosc ciezka dla
zasilacza, ale chodzi i komp dziala stabilnie.