Re: Napięcie na Celerona 600Mhz

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 08:50:46 MET

> A tak przy okazji, próbował ktoś podkręcić takiego celka wyżej???
> Tak się zastanawiam na 133MHz na szynie i tyleż samo na pamięciach, bo
> raczej nie będę próbował Kington'ów ustawiać na 166 (133+33) MHz :)
> Pozdrawiam

Nie ma takiej mozliwosci, chyba, ze masz chlodzenie freonem, i trafisz na
jakis ( naprawde bardzo bardzo ) wyjatkowo dobry model

Sweoja droga, tez mam cel633. Jakie masz nominalne napiecie na swoim procku?
Jakie zastosowales chlodzenie ? Na jakiej plycie glownej to odpaliles ?
System chodzi stabilnie ?

Mi stabilnie udalo sie tego procka puscic na ~800, przy zastosowaniu tylko
zwyklej pasty termoprzewodzacej. ( temp 46C)
Ale procek zaczynam zachowywac sie niestabilnie, kiedy matka zaczynala mocno
grzac w pokoju :D ( temp dochodzila do <50 )

--
PZDR -Dikol
Glogow MASTERnet SETI User Group - Naczelny Statystyk