Czuję się oszukany....

Autor: Tomix (tomix3_at_o2.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 15:11:00 MET DST

Witam !

Kupiłem sobie wczoraj płytę ESC K7SEM, do domowej sieci /komputer w 2
pokoju/. Sprzedawca poinformował mnie, że to jest płyta z wlutowanym na
stałe procesorem AMD DURON 1200+. Pasowało mi to. Po instalacji w płyty w
domu i poczytaniu informacji na temat tej płyty w necie dowiedziałem sie że
jate tam tak naprawdę procesor Duron 850. Płyta wykrywa go jako 1200
poniewaz jest stary bios. Chciałem dzisiaj płytę oddać do sklepu, ale
usłyszałem, że jak pokazuje mi 1200 to znaczy że tak jest. Jeden z
oficjalnych dystrybutorów ECS w Polsce potwierdził mi w rozmowie
telefonicznej że na płycie znajduje sie Duron 850, ja na fakturze zakupu mam
wyraźnie napisane Duron 1200+. To jest zwykłe oszustwo.
Sklep dalej nie chcxe słyszeć o zwrocie. Jutro oddaję sprawę do sądu i PIH.
Czy ktoś miał podobne przeżycia ?

Pozdrawiam