Re: Czuję się oszukany....

Autor: Japi (utimetic_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 20:29:24 MET DST

> Kupiłem sobie wczoraj płytę ESC K7SEM, do domowej sieci /komputer w 2
> pokoju/. Sprzedawca poinformował mnie, że to jest płyta z wlutowanym na
> stałe procesorem AMD DURON 1200+. Pasowało mi to. Po instalacji w płyty w
> domu i poczytaniu informacji na temat tej płyty w necie dowiedziałem sie
że

Na takich sprzedawcow jest jedna metoda: tylko nie wiem ile masz lat, jak
malo to moze nie pojsc
Mowisz po prostu: panie, albo mi pan wymien ta plyte na inna, albo oddaj mi
kase, albo oddam ja do drugiego specjalisty ktory ja zjara, w ten sposob, ze
bedziecie zmuszeni mi wymienic na gwarancji.
Dziala w 90% przypadkow (mialem podobna sytuacje z HDD)