Re: Czuję się oszukany....

Autor: Baequesh (trekker_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 15:24:17 MET DST

Użytkownik "Tomix" <tomix3_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> jate tam tak naprawdę procesor Duron 850. Płyta wykrywa go jako 1200
> poniewaz jest stary bios. Chciałem dzisiaj płytę oddać do sklepu, ale
> usłyszałem, że jak pokazuje mi 1200 to znaczy że tak jest. Jeden z

Ostatnio w jakimś hipermarkecie widziałem w promocji zestaw komputerowy
"wszystko-w-jednym" z napisem "Duron XP 1200+". Pewnie to coś podobnego.
Co do sklepu - jeśli na fakturze masz napisane, że kupiłeś Athlona - sklep
nie ma szans w sporze. Jeśli wpisali Ci "sprzęt komputerowy" - cóż... będzie
ciężko. Tak czy owak powodzenia - oszustów trzeba tępić.
Pzdr
Adam