Re: Czuję się oszukany....

Autor: Tomix (tomix3_at_o2.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 09:11:29 MET DST

Witam !

Jej ale postów !! Prawdziwa dyskusja... to super.
Juz się cieszyłem z wygranej, ale koncowe posty troszkę mnie zmartwiły.
Teraz w kwestii wyjaśnienia.
Na kartonie od płyty nigdzie mie ma infirmacji o procesorze.
Na fakturze zakupu mam dokładnie:

Nazwa towaru/usługi: Płyta ECS K7SEMV3CL + DURON 1200MHz.

To jest dokładnie przepisane z faktury zakupu.
Trochęw domu poczytałem i teoretycznie już wiem wszystko na temat
technicznej strony tej płyty. Dystrybutor twierdzi że wszystko jest ok,
dział wsparcia technicznego stwierdził, że to jest chwyt marketingowy firmy
ECS, nie dokońca zgodny z prawem. Firma AMD nie wiedziała o tkim procederze,
bo jeszcze nikt sie nie skarżył i też zaczyna robić dochodzenie w tej
sprawie.

Pozdrawiam
Tomix