Re: Czuję się oszukany....

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:02:39 MET DST

"Tomix" <tomix3_at_o2.pl> wrote in news:ap8rer$ca9$1_at_news.tpi.pl:

> Witam !
>
> Kupiłem sobie wczoraj płytę ESC K7SEM, do domowej sieci /komputer w 2
> pokoju/. Sprzedawca poinformował mnie, że to jest płyta z wlutowanym
> na stałe procesorem AMD DURON 1200+

sprzedawca jak i ECS cie oszukali , tam jest Duron 850 przetaktowany na
900MHz :/

> płyty w domu i poczytaniu informacji na temat tej płyty w necie
> dowiedziałem sie że jate tam tak naprawdę procesor Duron 850.

tada :)

> wykrywa go jako 1200 poniewaz jest stary bios. Chciałem dzisiaj płytę
> oddać do sklepu, ale usłyszałem, że jak pokazuje mi 1200 to znaczy że
> tak jest.

w morde sprzedawce lej .. no moze najpierw postrasz inspekcja handlowa

> fakturze zakupu mam wyraźnie napisane Duron 1200+. To jest zwykłe
> oszustwo.

zgadza sie , sprzedawca zatail przed toba parametry sprzetu

> Sklep dalej nie chcxe słyszeć o zwrocie. Jutro oddaję sprawę
> do sądu i PIH. Czy ktoś miał podobne przeżycia ?

tak , PiH bedzie mu zwisal bo to sie w czsie rozwlecze , przyjdz do sklepu
z kolegami i powiedz ze poczekasz na czloweika po pracy i go zlejecie za
okradanie ludzi .. brytalne , ale to jedyny sposob w polsce na
sprawiedliwosc - potwierdza to nawet nasz RZAD ignorujac roszczenia
kresowcuf o zwrot mienia (ostatnio naglosniona sprawa ktora trafila do
trybunalu w hadze) , prawnie z nimi nie wygrasz

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P