Re: Kontrola BSA

Autor: Slawek Sidor (slawek_at_graficomp.com.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 00:23:34 MET DST

> plecach... Powiedzcie mi, czy bsa moze skontrolowac dom prywatny? W

Nie moze.
Jesli firma miesci sie w domu (musi miec wyznaczone pomieszczenie).
Jesli masz na ta firme zarejestrowany komputer to musisz go udostepnic
Jak masz jeden komputer na firme a drugi prywatny polaczony w siec to
BSA i inne tego typu kontrole maja dostep tylko do tego firmowego.

Inna sprawa jesli podejrzewaja (w praktyce maja pewnosc) zajmujesz
sie piractwem wtedy maja nakaz rewizji i wchodza na mieszkanie prywatne.
BSA nie korzysta z nakazu rewizji (bo takiego nie dostanie sie bez
podejrzewania popelnienia przestepstwa). Rejestrujac firme jednoczesnie
zgadzasz sie na wszelakie kontrole firmy.

Tu na grupie to niektore posty jak czytam to smiech mnie ogarnia.
Jeszcze troche a przeczytamy, ze wpadaja przez okna z oddzialem
antyterrorystycznym.

PS: BSA to taki strach medialny, i tak dzwonia przed wizyta
zeby sie umowic.

--
Slawomir Sidor (601 ALEKSA)  N 51 58.1385 E020 09.1966