Re: Nieoryginalny bios

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl.no.spam)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 22:57:08 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Jakie problemy?

Nie wykrywanie dysku >32Gb. I ogolna badziewnosc (ciezkie do zdefiniowania).
Na przyklad plyta nie chce startowac przy FSB=100MHz (ram 133MHz, grafika
dzialajaca w innym kompie przy dowolnym FSB (100-133) i nic innego w
komputerze).

> _Jest_ szansa. Wi?cej powiedzie? nie mo?na ;) Ja osobi?cie
> bym nie ryzykowa?.

Trace 8GB dysku w tej chwili, moze warto zaryzykowac.

> Je?li p?yta ma EEPROM zamontowany w podstawce, to problemów
> nie powinno by? najmniejszych. Je?li jednak podstawka uk?adu

no mozna przekladac do innego komputera, ale wolal bym tego uniknac (jak sie
zwali to trudno - nic nie poradze).
Tak btw to chyba sa flashe na 5V i na 12V, pewnie nie mozna zmieniac podczas
pracy komputera flasha na jedno napiecie na flasha na inne napiecie?

> jest niestandardowa lub, co gorsza, uk?ad jest wlutowany,
> lepiej nie robi? nic, co mog?oby si? sko?czy? unieruchomieniem
> p?yty.

zwyklad podstawka.