Re: gniazdo pamieci w laptopie- i zaiwesznie sie

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 00:34:48 MET DST

Użytkownik "MAGISTER"...
> [...]
> problem polega na tym iz.
> mam laptopa dell cd wszystko OK, z wyjatkiem nieoczekiwanych
zawieszen sie-
> polegaja one na zastygnieciu ekrany- myszki i wszystkiego- nie
dziala tez
> miekki reset- pomaga wyjecie baterii lub bardzo dlugie przytrzymanie
> wylacznika.
> Zaobserwowalem ze dzieje sie to jak nim ruszam, przenosze i skrecam-
> doszedlem ze jest to problem gniazda pamieci- tzn. po wlozeniu pod
klapke
> przykrywajaca gniazda pamieci dosc duzego papierka w rogu-
:)))

miałem...miałem...!
Co prawda był to szajs CA, ale problem i metodologia postępowania
identyczne, z tym, że ja wkładałem papierek w zasobnik baterii ;) Brak
styku na płycie głównej, wywołany zbyt silnym naprężeniem (oficjalne
wyjaśnienie serwisu). Być może wystarczy poluzować jakąś śrubkę, ale
mi wymieniali mobo...
Co do zaprzyjaźnionego serwisu...mogę podać adres w Bydgoszczy ;)
pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl