Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 11:39:30 MET DST

> Kupując notebook *nie* wybieraj producenta procesora; takie kryterium
> wyboru jest zupełnie bez sensu! Wybieraj na podstawie producenta
> *notebooka*, jego parametrów i ceny. Procesor to najmniej kłopotliwa
> część komputera, jedyne problemy jakie może Ci sprawić to mniej lub
> więcej grzać oraz zużywać szybciej lub wolniej akumulatory. Możesz mieć
> dużo więcej problemów z płytą główną (która w każdym notebooku jest
> *niestandardowa*), matrycą LCD, driverami do grafiki i/lub dźwięku,
> akumulatorami itd. itp.
>

> B.

No wlasnie wiem, zastanawiam sie czy wybrac jakiegos notka z Celkiem ale
bardziej wypasionym, czy juz lepiej z PIII albo nawet P4,ale z mniejszym
wypasem. Czy jest az taka duza roznica miedzy tymi procesorami ? Slyszalem
(ale nie wiem czy to prawda), ze Celki w notebookach sa bardziej "mulaste"
niz w blaszaku. Przyznam sie, ze nie znam sie wogole na notkach, wiem tyle
co wyczytalem w internecie. Nie ufam sprzedawcom ... nie ufam i tyle :) Dosc
duze wrazenie wywarl na mnie HP XE3. A Ty cos bys mogl mi polecic ?

Pozdrawiam
[Shade_]