Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 11:56:56 MET DST

Shade_ wrote:
> No wlasnie wiem, zastanawiam sie czy wybrac jakiegos notka z Celkiem
> ale bardziej wypasionym, czy juz lepiej z PIII albo nawet P4,ale z
> mniejszym wypasem. Czy jest az taka duza roznica miedzy tymi

Między PIII a P4 nie ma większej różnicy; P4 jest tak samo szybki jak
PIII o częstotliwości pracy niższej o ok 400Mhz (czyli P4 1.6Ghz ~=
PIII 1.2Ghz). Ktoś inny może uważać że różnica jest jeszcze większa; nie
będę polemizować. Co do Celka to tutaj też jest PIII albo P4 - Celek P4
to pomyłka; Celek PIII to "typowy" procesor do mniej wypasionych
notebooków.

Podaj konkretne modele których zakup rozważasz, wtedy ktoś kto już je
zna będzie się mógł wypowiedzieć :) Bo na razie cały wątek jest mało
konkretny.

B.