Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 11:24:52 MET DST

Shade_ wrote:
> Nosze sie z zamiarem kupna Notebooka do kwoty 7000zl nowego w sklepie
> (jakim ?? jeszcze nie wiem). Wiele modeli mozna znalezc do tej kwoty.
> Jest tylko problem ... jaki procesor wybrac ?

Kupując notebook *nie* wybieraj producenta procesora; takie kryterium
wyboru jest zupełnie bez sensu! Wybieraj na podstawie producenta
*notebooka*, jego parametrów i ceny. Procesor to najmniej kłopotliwa
część komputera, jedyne problemy jakie może Ci sprawić to mniej lub
więcej grzać oraz zużywać szybciej lub wolniej akumulatory. Możesz mieć
dużo więcej problemów z płytą główną (która w każdym notebooku jest
*niestandardowa*), matrycą LCD, driverami do grafiki i/lub dźwięku,
akumulatorami itd. itp.

B.