maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: arek (spam111_at_poczta.fm)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 20:36:22 MET DST

witam,

mam maxtora 60 gb, tego ok 5000 obrotow.. mam go od 3 miesiecy i sie zepsul
:( . dziala strasznie glosno jak na nowy dysk. nie chodzi mi o 'chrupanie',
czy inne tam bzdury, ale po prostu od razu po wlaczeniu zasilania zaczyna
'wyc'. jest przy tym co najmniej tak glosny jak inny stary, polgigowy
twardziel. nie robia sie raczej na nim zadne 'bad sektory'..

czy taki dysk moge odniesc na gwarancje?
czy jest jakas mozliwosc, ze od razu od reki dostane w sklepie nowego
dyska?

jak sie juz pojawialo podobne pytanie to sory
z gory dzieki za pomoc,

arek g.