Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:50:47 MET DST

"oVo" napisal(la) dnia 2002-10-13 15:12, te oto slowa:

> Jak sobie popracujesz w firmie gdzie wydatek kazdych 100PLN trzeba
> szefowi uzasadniac przez 3 dni to zrozumiesz dlaczego serwer mam
> zasilony tanimi dyskami EIDE :o((

Powiem tylko jedno, serwer to mozna zrobic na sile z kazdego
komputera. :-D

> A gdybys dalej twierdzil ze to nie do pomyslenia, to dla poprawy
> nastroju podam konfiguracje serwera sprzedawanego dla gimnazjow w
> calej Polsce w roku 2001 przez firme JTT:
>
> - Plyta glowna MicroATX Gigabyte GA-6VMM na chipsecie VIA PLE133
> (wbudowany Trident bez wlasnego RAM)
> - Celeron 800
> - 128MB RAM
> - HDD Quantum Lct20 40GB (4500RPM, 128kB cache jakby ktos nie
> wiedzial)

Zgadza sie, no niestety takie sa warunki w Polsce (stan budzetowy
szkolnictwa kazdy widzi jaki jest). :-)

> I na tym dostaje sie zainstalowane MS SBS Server 4.5 + SQL Server 7.0
> + Exchange Server 5.0 + inne pierdolki.

Hmm, do pracy w szkole MS SBS Serwer ? Pytanie tylko po co ?
Tyle rozwiazan Open Source ... (a mozna, tylko trzeba ...)

> Naprawde polecam prace na tym sprzecie. Na otwarcie okienka sie troche
> czeka, jak sie pisze tekst to literki pojawiaja sie troche pozniej
> etc. Na dodatek opracowany dla MEN program instalacyjny robi pierwsza
> partycje 2GB i pcha na nia wszystkie aplikacje: kompletnego Office'a,
> Worksa, oprogramowanie drukarki... noz sie w kieszeni otwiera.
> I za to sie placi z naszych podatkow.

Ja trzymam sie w oddali od rozwiazan sponsorujacych pewnego potentata za
"grosze" podatnikow. Jestes w komfortowej systuacji, ze stac Ciebie na
nowy sprzet i to z dosc drogim oprogramowaniem.

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"