Re: Vanta .vs. Savage3D

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 10:09:36 MET DST

Użytkownik "Radek Marcinkowski" <> napisał :
> Jestem kompletnym ignorantem jezeli chodzi o karty
> graficzne dlatego pytam na grypie: Ktora z kart
> jest lepsza: Vanta czy Savage3D,
> Radek Marcinkowski
___________________________

Nie wiem jak Linux rozpozna S3 ale pod Win zawsze byly problemy ze sterami
do tej karty
Do tego trzeba uwazac na "producenta" bo byly karty S3Savage ktore nadawaly
sie tylko do smietnika
JEsli sie na nia zdecydujesz sprawdz jaka masz serie czy 390 czy 391 (mozesz
to poznac po RAMie na karcie)
390 to SDRAM a 391 SGRAM(kwadratowa kosc z wyjsciami ze wszystkich 4 bokow)
391 byly bardziej stabilne( o ile wogole mozna mowic o stabilnosci w
przypadku S3 Savage)
Wazny tez jest najnowszy BIOS do karty.
Jakos obrazu ? na 3+ (zalezna w sumie od karty)
Na wyjscie TV nie licz w tej karcie ( ciagly problem)
Dosyc wysokie rozdzielczosci chcesz uzyskac .Wiec 8MB na S3 przegra pewnie z
16MB na Vancie (no chyba ze obie 8MB)
Sprawdz najpierw jak Linux stoi w kwestii sterow do S3 (ale ja bym wzial
Vante _oczywiscie z 16 MB )

Blesso