Vanta .vs. Savage3D

Autor: Radek Marcinkowski (radek_at_cbk.waw._pl)
Data: Sat 05 Oct 2002 - 22:12:18 MET DST

Dzien dobry,

Jestem kompletnym ignorantem jezeli chodzi o karty
graficzne dlatego pytam na grypie: Ktora z kart
jest lepsza: Vanta czy Savage3D, obie na AGP.
Wiem, ze dzisiaj to karty prehistoryczne ale ja
nie jestem graczem. Zalezy mi (kolejnosc ma znaczenie)
na:
- dobrej jakosci obrazu (2D) w rozdzielczosciach
  1280x1024 i 1600x1200
- karty beda w 90% pracowaly pod Linuksem w XFree 4.x
- byc moze bede chcial wykorzystac dodtakowa karte
  pod PCI i poeksperymentowac z "dual head"
- jakies wspomaganie dla 3D tez by sie przydalo ale
  nie ma to duzego znaczenia.

Z gory dziekuje,
Radek Marcinkowski