Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 01:09:03 MET DST

> Codegen ujdzie - ale najlepsze sa zasilacze PREMIER montowane w
> oryginalnych obudowach ENLIGHTA za pare stowek...

ROTFL - tak to jest jak ktos sie naczyta "zagramanicznych" stronek ktore
maja sie nijak do polskich warunkow

> A jeszcze lepsze sa w/w zasilacze zaklejone nalepkami Enlighta - ale to
juz
> inna historia... przeciez Enlajt jest taki "dobry"... ROTFL

jak chcesz wiedziec "mistrzu" to Enlight nie produkuje zasilaczy (chyba ze
ja o czyms nie wiem - ale to raczej odpada) - kiedys dla Enlight zasialcze
robila firma ENHANCE (zajebiste zasialcze) obecnie robi firma SIRTEC i to sa
te same zasilacze co Chieftec'ach - a nie powiesz mi ze Chieftec do
serwerowych (bezpiecznych) obudow ma wrzucac dziadostwo itd, itp

a co do dziwnych zasilaczy w firmowych obudowach - trzeba by sprawdzic
sprzedawce, dostawce itp czy to nie ich wina ze markowy zasilacz dziwnym
zbiegiem okolicznosci zamienil sie w jakis bubel

BTW prosze nie wprowadzaj innych w blad tylo przejdz sie po
sklepach/hurtowniach i przynajmniej poogladaj to o czym piszesz i na wszelki
wypadek EOT bo juz to kiedys przerabialismy
http://www.tomshardware.pl/column/01q4/011012/ (jak kogos interesuje to
archiwum grupy)

pozdrawiam