Re: Jakie macie sposoby.......

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_NEIN-FUR-SPAMwot.com.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 01:16:00 MET DST

Halo, in news:apcgnf$3o9$1_at_news.tpi.pl, Sequan hat geschrieben:

> I tu sie mylisz - nie jestem zwyklym kupujacym, a raczej
> sprzedajacym, od ladnych paru lat pracuje w serwisie sprztu komp i
> widzialem wiele przypadkow w ktorych taka czynnosc byla niezbedna.

ROTFL!

> Przez to moge powiedziec ze mam pojecie co i jak nalezy postepowac
> z komputerami.

Jak wiesz jak postępować z komputerami to zdradź swój sposób
"naprawiania". Zapalarka do gazu czy odwrotne podłączenie zasilania?
;-)

> Moze przeczytaj sam swe wypowiedzi to mnie zrozumiesz -
> rozpoczynasz bezcelowa dyskusje z powodu jakiegos wyimagowanego
> widzi mi sie,

Już raz to napisałem ale widzę że nie załapałeś. Zacząłem dyskusję
ponieważ nie podoba mi się proceder świadomego niszczenia zakupionych
rzeczy tylko po to żeby wymienić je na nowe.

> pytanie zadane na forum bylo konkretne a napotkalo
> sie z tak bezsensowna odpowiedzia.

Pytanie było równie konkretne jak pytanie np. "Gdzie można kupić
kradzione radio samochodowe?". Nie dziw się więc że spotkało się z moim
sprzeciwem.

> Wspolczuje ......

Nie ma czego.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
pafnucy_at_wot.com.pl *GG#1428547* www.carus.prv.pl