Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 01:57:58 MET DST

Użytkownik "benek"

> ROTFL - tak to jest jak ktos sie naczyta "zagramanicznych" stronek ktore
> maja sie nijak do polskich warunkow
To co pisali na THG to jedno, moje wlasne doswiadczenia - jak i opinie firm
wspolpracujacych z
Enlajtem to drugie...

> jak chcesz wiedziec "mistrzu" to Enlight nie produkuje zasilaczy
produkuje - chocby w/w premiery, alteksy i ...nie wiem co jeszcze :)

> (chyba ze
> ja o czyms nie wiem - ale to raczej odpada) - kiedys dla Enlight zasialcze
> robila firma ENHANCE (zajebiste zasialcze) obecnie robi firma SIRTEC i to
sa
> te same zasilacze co Chieftec'ach - a nie powiesz mi ze Chieftec do
> serwerowych (bezpiecznych) obudow ma wrzucac dziadostwo itd, itp
Dziwne! sprowadzalem kiedys w/w obudowy z niemiec...
W chieftecach trafialo sie roznie, Anteki lub enermaxy,ale enlajt to
thebesciak:
Enlajty (takie przynajmniej nalepki), premiery, premiery 2[tzn.normalne
pierwsze premiery,ale
z nalepkami enlajta(przebijala jedna spod drugiej)] i altexy czy antexy...
Obudowy docieraly do hurtowni bezposrednio od producenta,zatem wykluczyc
mozna jakiekolwiek
ingerencje sklepow i innych ludzi, shit pod przykrywka enlajta wychodzil
bezposrednio od nich samych...

> BTW prosze nie wprowadzaj innych w blad tylo przejdz sie po
> sklepach/hurtowniach i przynajmniej poogladaj to o czym piszesz i na
wszelki
> wypadek EOT bo juz to kiedys przerabialismy

ale temat jest znowu, wiec moge powiedziec po raz kolejny ze dla mnie
Enlight to shit,
bynajmniej porownujac go do Codegena (wersja lepsza) - zreszta tak naprawde
nie ma co rownac...
Co innego Atntec,Topower czy chocby Enermax,ale ta cena.... a czy jest sens
wydawac kilkaset zlotych
na zasilacz skoro mozna miec jeszcze >>> bardziej bezpieczny <<< zasilacz
za 50 zl?? (przy zalozeniu ze podaje
dobrze napiecie)???
Dla mnie nie ma....

HEARTSHADE / XPLOOD labs