Re: Nagrywarka LG + CDR 90 min.

Autor: kokopiko_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 26 Oct 2002 - 01:06:15 MET DST

> Użytkownik "iaszczomp" <iaszczomp_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I stąd się biorą legendy, że LG to kaszana.
> Jak się nie umie obsługiwac oprogramowania i nie ma się podstawowej wiedzy..
>
> Pozdrawiam
> Tomasz S.

Bo LG to jest kaszana i nie ma co mówić o legendach. Brak umiejetnosci
obslugiwania oprogramowania swoją drogą ale sprzet jest sprzezeem kazda sprawna
nagrywark abedzie OK ale jeslli jets niesprawna (LG) to przykro mi. LG to lipa
i wali sie jak nic. Wiem bo Bywałem czesto w serwisie LG i lezy tam setki CD-
ROMów LG i nagrywarech zwalonych. TO JETS REGUŁA.