Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: HEARTSHADE... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 00:27:20 MET DST

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Miałem ci ja komputerek, z zasilaczem Megabajt. Po włożeniu 'cudnej'
> nagrywary LG 40x12x40x zasilacz powiedział dość, poszły dwa puffy i
> jeden smród i teraz tak... Komputer nic nie wyświetla. Będę próbował
> ustalić co i jak. Nagrywarka też wypięła się. Tak więc pozdrawiam
> szczęśliwych posiadaczy Megabajtów/Codegenów, którzy mają świetny humor.
> Chciałbym tylko nadmienić, że bezpiecznik w zasilaczu jest cały. I git.
> Murwa ich kadź, pieprzone żółtki! Tylko dzieci potrafią dobrze robić!

Codegen ujdzie - ale najlepsze sa zasilacze PREMIER montowane w
oryginalnych obudowach ENLIGHTA za pare stowek...
Te jak dobrze pojdzie to pochodza tydzien/miesiac/rok - niepotrzebne
skreslic.
A jeszcze lepsze sa w/w zasilacze zaklejone nalepkami Enlighta - ale to juz
inna historia... przeciez Enlajt jest taki "dobry"... ROTFL

HEARTSHADE / XPLOOD labs
       xplood_at_sympatico.ca
     We are LamerZ paradise!