Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 09:26:59 MET DST

> No i tu wracamy na poczatek: rezygnacja z ISA nie daje zauwazalnych
> korzysci!
Tak jak rezygnacja z czegokolwiek...Widzisz sens w trzymaniu dwóch
standardów, jeśli jeden znich jest praktycznie od 10 lat nie wspierany...?
Jest powolny, wymaga droższych kart i upierdliwej instalacji ?

> Zaraz, to ty naprawde myslisz ze to gigabit ethernet???
Z Tobą jest naprawdę gorzej, niż myślałem...
Nie wychwyciłeś nutki ironii ???

> Oczywiscie nie mam zamiaru podlaczac karty 100 Mb/s do magistrali
> o przepustowosci 64 Mb/s,
8MHz * 16b =128 Mb/s. (standard)
De facto ISA prztaktowywano regularnie, do 10, 12, a nawet do 16 MHz, co
daje 256 Mb/s
Jak bronisz tego shrottu, to takie rzeczy powinieneś wiedzieć !

> ale dla dzwieku, modemu, dekodera teletekstu, dodatkowych portow COM/LPT i
wielu innych rzeczy w zupelnosci
> wystarczy mi ISA.
Bo PCI nie wystarczy ??? Trzeba ciągnąć dwa standardy ?

Męczy mnie dyskusja z człowiekiem, który wie jedno: On ma kartę ISA, więc
cały świat popełnia karygodną pomyłkę rezygnując z ISA.
ISA ma być, bo ma być !

EOT

sprocket