Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 17:44:13 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> j23 wrote:
>

> NIe. Z tanimi zasilaczami to jest loteria. Niektorym nawet na megajatach
> potrafi stabilnie chodzic R8500.

Ciekawe tylko czemu zawsze wygrywam.

> Zreszta rozne bajki mozesz tu opisywac...

????!!!! to ma byc argument w dyskusji - innych nie masz?

> BTW nie ma to jak kupic dobry sprzet z gowniana obudowa :/

Nie ma to jak wydac duzo kasy tylko po to zeby sobie poprawic samopoczucie.

> Aha czyli dobry wentylator oraz dobrze zmontowany komputer zaniweluje
> problem nowych kart

"problem nowych kart" - możesz wyjasnic na czym polega. moze trzeba
zaczekac az sie zestarzeja.

> na słaba wydolnosc napiecia linii 3.3V

tak, tak "rozchwiane napięcie" itp. ciekawych rzeczy się można nauczyć,
szkoda tylko
ze elektronicy o nich nie slyszeli.

> zasilaczu? Rozniez spowoduje to, ze nagle przybedzie zasilaczowi Watowi,
te
> 300W satnie sie chociaz 235W.

Standardowe zasilacze 300W mają okolo 260W - 280W, co w zupelnosci
wystarcza, w zasadzie 250W jest bezpieczną granica.

> No i napewno dzieki temu zasilacz nie spali
> nam polwy sprzetu przy naglym skoku napiecia w sieci.

Teraz juz wiem czemu ludzie kupuja tyle komputerów, po prostu palą im się po
dwóch
tygodniach i kupują nowe.

> Jednym slowem nei znasz sie :/

Czy aby nie jestes kolejnym "fachowcem" który "nie bawi sie w skladanie
sprzetu" jak to kiedyś odpowiedzial jeden z grupowiczów.