Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 16:57:44 MET DST

j23 wrote:

> Podłączyłem - Athlon XP 2000+, karta GF4 TI4200, dysk 80GB Seagate
> Barracuda IV, DDR 512MB, DVD LG x16, CDRW LG 32/10/40 to było jakieś
> trzy tygodnie temu i do tej pory działa stabilnie, ale może jeszcze
> się rozmysli...
>
> Żeby nie było watpliwości obudowa jedna z najtanszych - Codegen
>
> P.S. Zdziwiony?

NIe. Z tanimi zasilaczami to jest loteria. Niektorym nawet na megajatach
potrafi stabilnie chodzic R8500. Zreszta rozne bajki mozesz tu opisywac...

BTW nie ma to jak kupic dobry sprzet z gowniana obudowa :/

> - to wyjasniam trzeba zadbać o dobry wentylator (ale to nie oznacza
> drogi) i dobrze zmontowac komputer, a nie na zasadzie - przykreciłem
> wszystkie srubki - to ok ma działać.

Aha czyli dobry wentylator oraz dobrze zmontowany komputer zaniweluje
problem nowych kart na słaba wydolnosc napiecia linii 3.3V jak i zaklocenia
przez nia przenoszone, ktore sa domena tanich zasilaczy? Rozwiaze to
rozniez problem z nie trzymania napiec przez inne linie zasilania w
zasilaczu? Rozniez spowoduje to, ze nagle przybedzie zasilaczowi Watowi, te
300W satnie sie chociaz 235W. No i napewno dzieki temu zasilacz nie spali
nam polwy sprzetu przy naglym skoku napiecia w sieci. Jestes "genialny" :>

Jednym slowem nei znasz sie :/

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"